لیفت و بالا کشیدن ابروها و پیشانی با یا بدون جراحی


لیفت ابرو یا بالا کشیدن پیشانی نوعی درمان زیبایی است که با هدف بالا بردن ابروها و بافت‎های نرم پیشانی انجام می‌شود. علاوه بر لیفت ابرو پوست اضافی پیشانی نیز کشیده می‌شود و چین و چروک‌ها و خطوط افقی و عمودی پیشانی و  خط اخم بین ابروها نیز از بین می‌رود. لیفت پیشانی بخش بیرونی ابروها را بالا می‌برد تا چهره بیمار با داشتن ابروهایی کمانی شکل زیبایی و جوانی بیشتری پیدا کند. لیفت پیشانی یا بالا کشیدن ابروها بافت‌های نرم و پوست گوشه خارجی چشم‌ها را نیز صاف می‌کند. لیفت ابرو و پیشانی با ارائه این نتایج و رفع چروک‌های پیشانی جوانی، شادابی و انرژی بیشتری به چهره بیمار می‌دهد.

مزایای لیفت ابرو و پیشانی
بعضی از مزایای لیفت ابرو و پیشانی عبارت است از:

بالا رفتن ابروها
کاهش پوست اضافی پلک‌های بالا
به حداقل رساندن چین و چروک پیشانی و خط اخم
رفع چین و چروک دور پیشانی (خطوط پنجه کلاغی)
از بین بردن چروک‌های افقی پیشانی
جوان‌تر و شاداب‌تر کردن صورت
متقاضیان مناسب
لیفت ابرو و پیشانی عموماً برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت، خط اخم یا رفع افتادگی پلک به بیماران بزرگسال توصیه می‌شود. استرس، حرکت‌های صورت و بالا رفتن سن خطوط افقی، چین و چروک و خط اخم را روی پیشانی و بین ابروها ایجاد می‌کند و چهره را پیرتر و خسته‌تر و حتی عصبانی نشان می‌دهد. لیفت ابرو جوانی را به صورت برمی‌گرداند و چهره‌ای شاداب و پرانرژی را به نمایش می‌گذارد.

درمان
هایفوتراپی

در لیفت با هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود. انرژی مافوق صوت بدون ایجاد کوچکترین آسیبی از سطح پوست می‌گذرد، به لایه‌های مورد نظر می‌رسد و فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی پوست را برمی‌انگیزد. دستگاه هایفوتراپی تصاویر اولتراسوند را نیز در طول عمل به دست می‌دهد تا متخصص با توجه به تصاویر لایه‌های بافتی معین را با دقت بیشتری هدف قرار دهد و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد. پوست ناحیه ابرو و پیشانی پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی کشیده و سفت می‌شود و چهره بیمار را هوشیارتر و جوان‌تر می‌کند. هایفو درمانی برای افرادی مناسب است که در جستجوی روشی سریع برای جوانسازی هستند و نمی‌خواهند دوران بهبود طولانی مدت عمل‌های تهاجمی‌تر را پشت سر بگذارند. نتایج نهایی پس از سه تا شش ماه و به موازات اثرگذاری کلاژن جدید بر بالا بردن ابروها و کشیدن پوست مشخص می‌شود.

بوتاکس


بوتاکس یکی از پرطرفدارترین درمان‌های زیبایی است که چون در پوست نفوذ نمی‌کند باید تزریق شود. تزریق بوتاکس عملی بسیار حساس است. یکی از کاربردهای تزریق زیبایی بوتاکس بالا بردن ابروها و در نتیجه اصلاح وضعیت ناشی از پوست اضافی پلک بالا است. تزریق بوتاکس اثر لیفتینگ دارد که به نوبه خود چشم‌ها را بازتر و بزرگ‌تر می‌کند. مهم‌تر از همه این که تمام این نتایج بدون جراحی به دست می‌آید.  دیگر مزایای بوتاکس عبارت است از:

مشخص شدن نتایج پس از ۴ تا ۵ روز
ماندگاری ۴ تا ۶ ماهه نتایج، البته اکثر بیماران ماندگاری طولانی‌تری را گزارش کرده‌اند.
درمان سریع است و پس از آن نیازی به استراحت کردن نیست.
تزریق ژل

تزریق ژل‌هایی مانند ژوویدرم یا رستیلان در پشت ابرو و زیر پوست یکی از روش‌های غیرجراحی لیفت پلک بالا با نتایج آنی است. ژل ناحیه پیشانی را پر و محکم می‌کند و با مشخص کردن خطوط تعریف کننده صورت آن را خوش تراش و زیبا می‌کند. به علاوه پیشانی محکم‌تر بهتر می‌تواند عضله‌های ابرو را نگه دارد؛ به این ترتیب ظاهر ناخوشایند ناشی از عضله‌های جدا شده ابرو بهبود می‌یابد و حالت اخم‌آلود چهره از بین می‌رود. مزیت جانبی تزریق بوتاکس این است که خطوط دور گوشه‌های چشم، موسوم به خطوط پنجه کلاغی، نیز با کمتر اخم کردن کاهش می‌یابد. تاثیر تزریق ژل بر لیفت جانبی پیشانی چشمگیر و طبیعی است.

 لیفت ابرو با لیزر

لیفت با لیزر یا درمان عمقی با لیزر معمولاً برای رفع چین و چروک‌های عمیق‌تر و جوانسازی ناحیه‌هایی مانند پیشانی انجام می‌شود. لیزر طرحی شبکه‌ای از پالس‌های کوچک نوری را روی پوست ایجاد می‌کند. هر پالس ستونی از انرژی را به پوست می‌رساند که تا لایه درم پوست نفوذ می‌کند. این عمل فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی بدن را تحریک می‌کند و باعث القاء کلاژن می‌شود. ازآنجایی که کلاژن خاصیت خودترمیمی دارد، ناحیه درمان شده را بالا می‌کشد و باعث صاف و کشیده شدن پوست می‌شود. چون پرتو لیزر تقسیم بندی شده یا فرکشنال است، بخش‌های کوچکی از پوست بین ناحیه‌های درمان شده تحت تابش قرار نمی‌گیرد. چنانچه لیزر درمانی به شیوه صحیح و با در نظر گرفتن این نکته انجام شود، فرایند التیام شتاب می‌گیرد.

لیفت مستقیم ابرو و پیشانی

لیفت بخش میانی پیشانی روشی است که در آن برش‌هایی در چین و چروک‌های وسط پیشانی ایجاد می‌شود. این روش لیفت به بیماران با چروک‌های عمیق و ضعف عضلانی قابل توجه کنار ابروها توصیه می‌شود. در این روش نیز مانند لیفت مستقیم بخش بیضی شکلی از بافت پیشانی جدا می‌شود و محل برش با نخ بخیه غیرقابل جذب دوخته می‌شود. جای زخم به خوبی در بین چین‌های عمیق مخفی می‌شود و به تدریج ظرف چند هفته تا چند ماه با چروک‌های طبیعی پیشانی یکی می‌شود.

لیفت پری تریشیال

لیفت پری تریشیال با ایجاد برش‌هایی در جلوی خط رویش مو انجام می‌شود. در این روش نیز مانند دو تکنیک قبلی بخش بیضی شکلی از بافت برداشته می‌شود. لیفت پری تریشیال روشی مناسب برای بالا کشیدن ابروهای بیمارانی است که چروک عمیق در پیشانی ندارند و خط موی پری دارند.

لیفت آندوسکوپی پیشانی

در لیفت آندوسکوپی برش‌های کوچکی پشت خط رویش مو ایجاد می‌شود. این عمل زیبایی با تهاجم حداقل برای بیماران جوان‌تری مناسب است که پیشانی‌شان فقط چند چروک دارد. لیفت آندوسکوپی برای لیفت وسط ابروها و ناحیه بین ابروها موثرتر است. بالا بردن آندوسکوپی پیشانی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. جراح در زیر کل پیشانی و ابروها نفوذ می‌کند و ناحیه را با آندوسکوپ و با توجه به تصاویر روی صفحه نمایش بالا می‌برد. جراح برش‌ها را در پوست سر دقیقاً زیر خط رویش مو ایجاد می‌کند. این برش‌ها با بخیه دوخته می‌شود، بخیه‌ها ۱۴ روز پس از جراحی کشیده می‌شود.

خطرها و عوارض جانبی
اگرچه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های متعددی در زمینه جراحی بالا کشیدن ابرو و لیفت پیشانی به دست آمده و تهاجم روش‌های لیفت ابرو و پیشانی روز به روز کمتر و کمتر می‌شود، اما نمی‌توان احتمال بروز عوارض را به صفر رساند. خوشبختانه شایع‌ترین عوارض جانبی لیفت ابرو خفیف و بی‌خطر هستند. برخی بیماران در محل بافت همبند جای زخم با ریزش مو روبرو می‌شوند یا پوست سرشان پس از لیفت بی‌حس می‌شود. همچنین ممکن است با تقبل هزینه لیفت ابرو ، ابروها اندکی نامتقارن شود، البته این حالت به مرور زمان برطرف می‌شود و در این مدت با درمان‌های موقتی مانند بوتاکس قابل اصلاح است. در صورت لزوم می‌توان جراحی ترمیمی جزیی را برای اصلاح نامتقارن بودن ابروها انجام داد.

هزینه
هزینه لیفتینگ پیشانی و ابرو به روش مورد استفاده در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. گستردگی درمان، میزان افتادگی ابرو، شدت چین و چروک‌ها و حق‌الزحمه متخصص نیز بر هزینه بالاکشیدن ابرو و پیشانی تاثیر خواهد داشت.


wrappixel kit
از بین بردن مرتب موهای زائد بدن و صورت عملی پرهزینه، دردناک و زمان‌بر است. مهم نیست از وکس برای از بین بردن موهای زاید استفاده کنید یا تیغ یا بند، در هر حال تکرار این کار به پوست آسیب می‌زند و باعث تحریک آن می‌شود. حتی الکترولیز موهای زائد نیز باید بارها تکرار شود و هر تار مو یک به یک از پوست جدا شود. در این بین لیزر موهای زائد روشی دائمی است که موهای زائد ناحیه‌های بزرگی از بدن را پس از فقط چند جلسه برای همیشه از بین می‌برد. اگر می‌خواهید بدون کلنجار رفتن روزمره با تیغ، موم یا بند بدنی صاف و بدون مو داشته باشید، بهتر است لیزر موهای زائد را امتحان کنید تا خود متوجه تغییری ملموس در زندگی‌تان بشوید. متخصصین کلینیک دکتر رضیعی در بیمارستان رازی وضعیت پوست، رنگ و نوع موها را ارزیابی می‌کنند و بهترین نوع لیزر را برای به دست آوردن نتیجه مطلوب پیشنهاد می‌دهند. در بهترین مرکز لیزر پوست و مو غرب تهران لیزرهای الکسانداریت، Nd:Yag و سولاری در دسترس است. از بین بردن موهای زائد با لیزر اعتماد به نفس را ارتقاء می‌دهد و کمک می‌کند تا برای همیشه با موهای زائد بدن خداحافظی کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر موهای زائد صورت و بدن یا رزرو نوبت در کلینیک دکتر رضیعی می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس حاصل فرمایید.

اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

آدرس:

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر
پ ۱۲۲

۴۴۲۵۵۵۵۷
Copy right 2014-2018 Dr-razi.ir| تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر رضیعی محفوظ است

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز