لیفت پلک با پلاسماجت(پلکسر) بلفاروبلاستی بدون جراحی چین چروک، افتادگی چشم


جوانسازی پلک با پلاسما نسل جدیدی از درمان‌های کشیدن پوست و تولید کلاژن است. دستگاه لیفت پلک پلاسماجت (پلکسر) نخستین الکتروکوتر جریان مستقیم به ثبت رسیده در جهان و تولید جمهوری چک است. در لیفت با پلاسما جت از تکنولوژی نوینی استفاده می‌شود که مبتنی بر تخلیه الکتریکی است. تخلیه پلاسما از طریق برقراری ولتاژ بالا و در عین حال ایمن، بین سر دستگاه و ناحیه درمان تولید می‌شود. تخلیه پلاسما به دلیل عرض بسیار کم، برای درمان ناحیه دور چشم (بلفاروپلاستی) مناسب است. پلاسما حالت چهارم ماده پس از جامد، مایع و گاز است. پلاسما می‌تواند باعث تولید و انقباض قابل ملاحظه کلاژن در پوست ناحیه‌هایی شود که پزشکان در گذشته قادر نبودند، آنها را به نحو موثر به روش غیرجراحی درمان کنند. به خاطر داشته باشید که لیفت پلک با پلاسما جت فقط و فقط باید توسط پزشکان مجرب انجام شود.
پلاسما جت چیست؟

لیفت با پلاسماجت نسل نوینی از درمان‌های جوانسازی و کشیدن پوست و تحریک تولید کلاژن است. پلاسما جت برای جوانسازی پوست تمام نقاط بدن کاربرد دارد، اما هیجان‌انگیزترین کاربرد آن مربوط به جوانسازی دور چشم و رفع افتادگی پلک بالا می‌شود. از خصوصیات پلاسما جت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 پلاسماجت باعث تولید مقدار قابل ملاحظه‌ای کلاژن می‌شود که کشیده و سفت شدن پوست را در پی دارد. با استفاده از پلاسما جت می‌توان افتادگی پلک را برطرف کرد، تاثیری که در گذشته جز به روش جراحی به دست نمی‌آمد.
 این تاثیر با جرقه‌ای به دست می‌آید که حرارت تولید می‌کند. این حرارت پوست را گرم می‌کند و اثر مطلوب به دست می‌آید.
 لیفت با پلاسماجت درمانی زیبایی است که فقط باید توسط پزشک مجرب انجام شود.

مزایای پلاسما جت

بهبود بافت و کشیدن پوست مزیت شاخص پلاسما جت است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید یک یا دو جلسه درمان انجام شود. اکثر بیماران پس از فقط یک جلسه متوجه بهبود محسوسی می‌شوند و نتیجه درمان آنی است. صورت پس از درمان جوان‌تر و شاداب‌تر می‌شود و پوست به مرور زمان با تولید کلاژن بیشتر و افزایش خاصیت کشسانی به درمان واکنش نشان می‌دهد.
ناحیه‌های قابل درمان با پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان پوست هر ناحیه‌ای از بدن را درمان کرد، برای مثال زگیل‌ یا جای زخم را از بین برد. اما مهم‌ترین کاربرد پلاسماجت انجام بلفاروپلاستی یا جوانسازی پلک، به ویژه رفع افتادگی پلک است. دستگاه پلاسما جت دارای ۸ شدت مختلف است که پزشک شدت مناسب را با توجه به موضع درمان و نتیجه مطلوب انتخاب می‌کند.
مهم‌ترین کاربردهای دستگاه پلاسماجت عبارت است از:
 بلفاروپلاستی
 از بین بردن چروک‌های عمیق و سطحی
 از بین بردن زگیل، ضایعات رنگدانه‌ای، فیبروم، کوپروز و همانژیوم
 رفع جای زخم و جوش
 لیفت بدن و صورت
 رفع ترک‌های پوستی (Striae)
همچنین از دستگاه لیفت پلاسما جت برای درمان مشکلات زیر نیز استفاده می‌شود:
 افتادگی پلک بالا
 سیاهی و پف زیر چشم
 خطوط ظریف و چروک‌های عمیق دور چشم
درمان با پلاسما جت چگونه انجام می‌شود؟

این درمان تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و بیمار حرارت مختصری را به دلیل جرقه تولید پلاسما حس می‌کند. این جرقه واکنشی را در پوست برمی‌انگیزد که به تولید کلاژن و به تبع آن جوانسازی موضع درمان منجر می‌شود.
در چه شرایطی نباید از دستگاه پلاسما جت استفاده کرد؟

 ابتلا به صرع
 بارداری
 وجود مفصل‌های فلزی مصنوعی در بدن
 باطری قلب (پیس میکر)
 التهاب مداوم
 ضایعات و زخم‌های پوستی
 ابتلا به سرطان ابتلا به واریس
 ناراحتی‌های استخوانی
چه مراقبت‌هایی بعد از جراحی لیفت با پلاسما جت نیاز است؟

موضع درمان را تمیز نگه دارید و توصیه‌های پزشک را به مدت ۱۰ ـ ۷ روز به دقت رعایت کنید تا فرایند التیام تسریع شود و نتیجه مطلوب به دست آید. تا زمانی که قرمزی پس از درمان از بین نرفته است، دور چشم ضدآفتاب مناسب بزنید. پزشک معالج توصیه‌های لازم را در این خصوص ارائه می‌دهد. اکثر بیماران می‌توانند فعالیت‌های معمول خود را بلافاصله پس از درمان دنبال کنند. ناراحتی مختصری تا ۷ روز پس از درمان حس می‌شود و لکه‌های قهوه‌ای رنگی شبیه به رویه زخم وجود دارد که حدوداً ۵ روز بعد و در اثر تشکیل شدن پوست جدید می‌ریزد. ورم مختصر نیز از عوارض پلکسر است. حدوداً یک تا دو هفته پس از درمان باید برای بررسی نتیجه به پزشک مراجعه کنید.
عوارض احتمالی پلاسما جت

عوارض پلاسما جت موقتی است و شامل ورم و قرمزی موضع می‌شود که ظرف دو تا سه روز برطرف می‌شود. همچنین زخم رویه می‌بندد که به هیچ وجه نباید آن را دستکاری کنید و اجازه دهید تا خودش ظرف یک هفته بیفتد. البته گاهی اوقات، به ویژه اگر درمان بر روی پلک یا در ناحیه نزدیک به چشم انجام شده باشد، برطرف شدن ورم و قرمزی و دوران بهبود پوست بیشتر طول می‌کشد. بهبود کامل برخی بیماران ۱۰ ـ ۷ روز زمان می‌برد. آرایش کردن تا ۲۴ ساعت پس از درمان ممنوع است، اما پس از این مدت می‌توانید عوارض عمل را با آرایش بپوشانید. نتیجه پلکسر آنی است و بهبودی کامل ظرف دو تا چهار هفته به دست می‌آید.
هزینه و قیمت لیفت پلک با پلاسما جت

هزینه بلفاروپلاستی غیرجراحی به شرح زیر است:
 ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان برای دو جلسه درمان
 ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان برای جلسه اول
 ۵۰۰/۰۰۰ تومان برای جلسه دوم
سوالات متداول

 


چند وقت بعد از درمان، نتایج آن مشخص می‌شود؟ 
نتایج پس از یک جلسه درمان قابل مشاهده است، با این حال برای دستیابی به نتیجه ماندگارتر باید یک تا سه جلسه درمان، با توجه به نیازهای خاص بیمار انجام شود. 

به چند جلسه درمان نیاز دارم؟ 
اگر می‌خواهید فقط پلک بالا یا فقط پلک پایین را درمان کنید، یک جلسه کافی است. البته تعداد جلسات درمان به عامل‌های مختلف بستگی دارد. اگر به دو یا سه جلسه درمان نیاز داشته باشید، پزشک در این باره با شما صحبت خواهد کرد. اگر هر دو پلک بالا و پایین به درمان نیاز داشته باشد، احتمالاً باید دو یا سه جلسه درمان انجام شود. درهر حال پزشک معالج تعداد جلسات لازم را تعیین می‌کند. 

عوارض پس از درمان با پلاسماجت چیست؟ 
• ناحیه درمان حدوداً دو تا پنج روز پس از پلاسماجت متورم است و بیمار به دلیل متورم بودن صورت علاقه‌ای به حضور در اجتماع ندارد. • ناراحتی پس از درمان بسیار جزئی است. • پوست ظرف دو تا شش هفته کشیده و منقبض می‌شود و پوست در هفته‌های آینده جوان‌تر و کشیده‌تر می‌شود. 

ماندگاری نتایج چقدر است؟ 
ماندگاری نتایج بیش از دو سال است و پس از این مدت می‌توان درمان را تکرار کرد. 

آیا درمان با پلاسماجت دردناک است؟ 
قبل از شروع درمان کرم بی‌حسی موضعی روی ناحیه درمان استعمال می‌شود تا حین عمل دردی حس نکنید. در دوران نقاهت با ناراحتی مختصری روبرو می‌شوید که با مصرف مسکن‌های بدون نسخه به راحتی برطرف می‌شود. 



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

آدرس:

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر
پ ۱۲۲

۴۴۲۵۵۵۵۷
Copy right 2014-2018 Dr-razi.ir| تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر رضیعی محفوظ است

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز