هایفوتراپی(هایفو) مزایا عوارض و هزینه

امتیاز کاربران :4.5 از 5

هایفو دابلو دستگاهی برای لیفت غیرتهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود.درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.
 هایفو دابلو برای درمان شل شدن و افتادگی پوست به کار برده می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده برای لیفت ابرو کاملاً ایمن است، با بالا بردن ابروهای افتاده حالت عبوس و خسته را از چهره می‌زداید و شادابی و زیبایی را به چهره برمی‌گرداند. یک پنجم بیماران بلافاصله پس از درمان متوجه بهبود به دست آمده می‌شوند. نتایج ظرف سه هفته بهتر می‌شود. اما این پایان راه نیست، نتایج پس از سه ماه کلاژن‌سازی باز هم بهبود می‌یابد و پس از شش ماه کاملاً چشمگیر خواهد شد.
آیا هایفو را می‌توان جایگزین لیفت کشیدگی (لیفتینگ) صورت و جوانسازی محسوب کرد؟

افتادگی و شل شدن بافت‌های پیوندی یکی از نتایج بالا رفتن سن و گذر زمان است.

این دستگاه بافت‌های پیوندی شل  شده را سفت می‌کند و باعث بالا رفتن و کشیده و محکم شدن ناحیه‌های شل و افتاده می‌شود. لایه بافتی تحت درمان همان بافتی است که جراح زیبایی آن را در جراحی لیفت صورت یا لیفت ابرو و پیشانی می‌کشد و جابجا می‌کند. بنابراین هایفو تراپی جایگزینی مناسب برای جراحی، به ویژه برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی ندارند یا می‌خواهند نتایج جراحی زیبا را بهبود دهند.

. نتایج این دستگاه ماندگار است و هر چند به تدریج آشکار می‌شود، اما چشمگیر و کاملاً رضایت‌بخش است. کارآمدی و تاثیرگذاری ان در جوانسازی صورت به اثبات رسیده است. برای دریافت مشاوره و مطرح کردن سوالات خود در خصوص هایفوتراپی یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی (هایفو) چیست؟

در هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) برای نفوذ عمقی در زیر لایه پوست و چربی صورت استفاده می‌شود تا بافت پیوندی به شیوه‌ای ملایم و موثر هدف قرار داده شود. انرژی تولید شده پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت می‌شود. پوست بالغ پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی دوباره مانند زمان جوانی شروع به فعالیت می‌کند.

الف- اثر انی بلافاصله بعد از انجام ان بصورت لیفت یا کشیدگی صورت دیده میشود 

ب- بعد از سپری شدن چند ماه از درمان به علت کلاژن سازی تدریجی  پوست  سفت‌تر  می‌شود. چشم‌ها جوان‌تر و بازتر به نظر می‌رسد، ابروها بالاتر می‌رود، چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت صاف کمتر و پوست به دلیل بازیابی خاصیت ارتجاعی نرم‌تر و منعطف‌تر می‌شود.

ناحیه‌های قابل درمان با هایفوتراپی

متداول‌ترین ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی عبارت است از:
ابرو و پیشانی
چانه
گردن
گونه
بخش پایین صورت(فک)
خط فک و غبغب


هایفو پوست صورت جایگزین جراحی نیست و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لیفت گردن و صورت انجام دهند، اما برای جراحی آماده نیستند یا تمایلی به انجام جراحی ندارند.هایفو روشی غیرجراحی برای لیفت است که می‌توان آن را همزمان با دیگر درمان‌های غیرجراحی ضدپیری انجام داد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
عمق‌های مختلف نفوذ


عمق ۱٫۵ میلی‌متر: درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق ۱٫۵ میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد.
عمق ۳ میلی‌متر: گرم کردن بافت در عمق ۳ میلی‌متر عموماً به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام می‌شود. هایفو در این عمق ناحیه‌ای را هدف قرار می‌دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک می‌کند.
عمق ۴٫۵ میلی‌متر: در این عمق اثر لیفتینگ به دست می‌آید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SMAS لایه‌ای است که جراح آن را در عمل لیفت محکم می‌کند. بنابراین بیمار در اثر تحریک و کشیدن لایه SMAS در عمق ۴٫۵ میلی‌متری از همان نتایج لیفتینگ برخوردار می‌شود.


مزایا نسبت به سایر روش ها

بلافاصله پس از هایفوتراپی نتیجه لیفتینگ صورت مشاهده می‌شود.
پس از ان نیازی به استراحت کردن نیست.
تهاجمی نیست.
غیرجراحی است.
کاملاً ایمن است.
لیفت ناشی از هایفودابلو طبیعی است و نتیجه تحریک لایه‌های نگهدارنده ساختاری عمقی پوست است. واکنش بازسازی کننده و طبیعی در اثر این تحریک شروع می‌شود که به القاء رشد کلاژن جدید می‌انجامد. نتیجه نهایی لیفت و کشیده شدن صورت به مرور زمان است.
روش انجام

متخصص گرمای متمرکز را با استفاده از ابزار دستی در عمق دقیق به زیر سطح پوست می‌رساند. بیمار در طول درمان گرمایی را در عمق پوست حس می‌کند. احساس گرما علامت این است که فرایند تولید کلاژن در حال انجام است.
مدت زمان درمان
کل صورت  حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشد، اما درمان بخشی از صورت تقریباً ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.


تعداد جلسات لازم

اکثر بیماران فقط با یک جلسه درمان به نتیجه دلخواه می‌رسند، هر چند با توجه به شدت شلی و افتادگی پوست، واکنش بیولوژیکی بدن به اولتراسوند و فرایند تولید کلاژن به برخی بیماران توصیه می‌شود که بیش از یک درمان انجام دهند.
زمان مشاهده نتایج

بخشی از نتایج بلافاصله پس از اتمام درمان مشاهده می‌شود، اما نتیجه نهایی لیفتینگ و کشیده شدن پوست پس از ۲ تا۳ ماه مشخص می‌شود. نتایج در این مدت به موازات تولید کلاژن جدید و محکم‌تر و جایگزینی آن بهبود می‌یابد. نتایج ظرف ۶ ماه آتی به تدریج در اثر تولید کلاژن  بهتر می‌شود.

مدت زمان تاثیر هایفو

محکم و کشیده شدن پوست حاصل از هایفوتراپی ماندگاری یک ساله دارد، اما متاسفانه روند پیر شدن پوست توقف‌ناپذیر است. به همین دلیل درمان‌های جزئی سالانه به منظور مقابله با نشانه‌های پیری توصیه می‌شود.
دوران بهبود

بخش‌های استخوانی قدری دردناک و پوست نیز گرم است. این عوارض به محض اتمام درمان از بین می‌رود. برخی بیماران قرمزی ملایمی روبرو می‌شوند. به ندرت تعداد اندکی از بیماران با ورم، گزگز یا حساسیت به لمس مواجه می‌شوند که پس از حدود یک روز برطرف می‌شود. متخصص زیبایی توصیه‌های لازم برای مراقبت پس از درمان را به بیمار اطلاع می‌دهد.
عوارض

ناحیه درمان شده تا چند ساعت پس از قرمزی مختصری دارد، به علاوه درصد پایینی از بیماران نیز با ورم ناچیز، گزگز یا حساسیت به لمس روبرو می‌شوند. البته تمام این عوارض جزیی و موقتی هستند.

هایفو جایگزین جراحی لیف صورت

آیا هایفوتراپی را می‌توان جایگزین لیفت صورت محسوب کرد؟
در هایفوتراپی لایه عمقی پایه‌ای درمان می‌شود که در جراحی زیبایی نیز به آن پرداخته می‌شود، البته نتایج هایفوتراپی به چشمگیری و تاثیرگذاری لیفت جراحی صورت نیست. بااین حال این دستگاه به علت هزینه کمتر و مهمتر عوارض بسیار کمتر جایگزین مناسبی برای جراحی به شمار می‌آید، به ویژه برای افرادی که آماده برای جراحی نیستند یا تمایل به بهبود نتایج جراحی زیبایی دارند.

چگونه باعث تولید کلاژن می‌شود؟
ترانسدیوسر انرژی اولتراسوند متمرکز را در دمای بهینه به لایه عمقی زیر پوست می‌رساند و انرژی در عمق انباشته می‌شود، در نتیجه واکنشی شروع می‌شود که پی‌آمد آن تولید کلاژن است.نهایتا  فرایندی طبیعی، موسوم به کلاژن‌زایی را برمی‌انگیزد که ماحصل آن ایجاد کلاژن جدید است. در این روش از هیچ کرم، ژل یا سمی استفاده نمی‌شود،اولتراسوند صرفاً بر فرایند تولید کلاژن خود بدن متکی است و به همین دلیل نتایج آن طبیعی و قابل توجه است.
هر جلسه درمان چقدر طول می‌کشد؟
طول درمان به ناحیه مورد نظر و طرح درمان بستگی دارد. هایفوتراپی صورت و گردن معمولاً ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، حال آن که درمان ناحیه سینه حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

هایفو یا ار اف سوزنی یا میکرونیدلینگ یا لیزر فراکشنال 

کدام روش در سفت لیفت و کشیده شدن پوست شل و افتاده موثر ترند

تفاوت هایفو  با سایر روش های جوانسازی

الف | در روش جوانسازی پوست با لیزر اربیوم یا  لیزر سی او تو لایه اپی‌درم (بیرونی‌ترین لایه پوست) بطور دقیق سوزانده می‌شود تا پوست زیرین آن که صاف‌تر و جوان‌تر است ظاهر شود. این روش همچنین موجب فعال شدن کلاژن می‌گردد که باعث سفتی پوست صورت و گردن خواهد شد. در این روش ۳یا۴ جلسه نیاز است وبعد از هر جلسه بمدت ۵یا۶ روز پوست دچار سوختکی موقت میشود و نهایتا تاثیر اصلی  لیزر سی او تو فراکشنال بر روی اسکار و ناهمواری های پوست و جوشگاها است و بر روی لیفت و سفت شدن صورت اثر ان نسبت به هایفوتراپی خیلی کمتر است 

ب |  ار اف سوزنی فزاکشنال  را  می‌توان برای سفت کردن پوست شل گردن و خط فک، لیفت و بهبود بافت ناحیه‌ی تحت درمان در صورت یا بدن مورد استفاده قرار داد. ار اف سوزنی امواج رادیوفرکوئنسی را از طریق میکرونیدل‌های مجزا اعمال می‌کند که باعث تحریک تولید کلاژن جدید از طریق آسیب مکانیکی و بهبودی آنها می‌شود. کل این فرایند بدون حرارت یا آسیب‌دیدگی بالای پوست قابل انجام است و در نتیجه دوره بهبودی آن جزئی بوده و برای تمام انواع پوست بی‌خطر است. همچنین تقریباً برای سفت کردن تمام نواحی بدن قابل استفاده است. ار اف سوزنی یک گزینه‌ی درمانی مناسب برای کاهش شل و افتادگی پوست صورت و  گردن می‌باشد ولی تاثیر ان نسبت به هایفو خصوصا در لیفت صورت نسبتا کمتر است در ضمن برای نتیجه مطلوب نیاز به انجام ۳یا۴جلسه ار اف سوزنی می باشد در حالی که در روش هایفو تراپی معمولا ۱ جلسه در هر سال کافی می باشد

 ج | میکرو نیدلینگ یک دستگاه بسیاز ارزان می باشد ( یک صدم قیمت ارف سوزنی یا فراکشنال }سوزن های ریزی بدون امواج یا اشعه لیزر با سرعت زیاد  داخل پوست  وارد و خارج  میشود و باعث تحریک پوست و نهایتا کلاژن سازی میشود - در واقع مکانیسم ان شبیه  ار-اف سوزنی و لیزر سی اوتو فراکشنال میباشد ولی چون امواجی از نوک سوزن به داخل پوست ساطع نمیشود تاثیر ان بسیار  کمتر و عورض ان {مثل لک و تیره شدن پوست }بیشتر است مگر اینکه پزشک برای افزایش اثر ان بلافاصله بعد از میکرونیدلینگ از داروهای مزوتراپی با کیفیت بسیار خوب استفاده کند  

 سن مناسب انجام هایفو

در واقع سن خاصی را نمیتوان در نظر گرفت بستگی به شلی و افتادگی پوست صورت خصوصا طرفین و زیر چانه و زیر استخوان فک دارد ولی در کل متقاضی مناسب بهتر است  در بازه سنی۳۰ تا ۶۰ سالگی پوستی با خاصیت ارتجاعی مناسب داشته باشد و از افتادگی و شل شدن مختصر تا متوسط صورت گردن یا دور چشم ناراضی باشد. متقاضیانی که در این گروه سنی قرار ندارند یا پوستشان آسیب بیشتری دیده است، می‌توانند با تکرار ۲ یا ۳ باره درمان از مزایای ان بهره‌مند شوند، هر چند نتایج به اندازه گروه اول چشمگیر نخواهد بود.

مراقبت هابی بعد از هایفو

ایا برای انجام درمان باید مرخصی گرفت؟
پس از درمان نیازی به استرحت کردن نیست. بلافاصله شخص می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کنید. مراقبت خاصی ندارد. استفاده از کرم مخصوص ضرورتی ندارد و کافی است از همان فراورده‌های معمول مراقبت از پوست استفاده کنید. آرایش کردن نیز منعی ندارد.

ایا هایفو درد دارد ؟

بیمار هنگام درمان چه احساسی دارد؟
هنگام رسیدن انرژی اولتراسوند به پوست، انباشته شدن مقادیر اندک انرژی را در عمق معین حس می‌کنید که در واقع علامت شروع شدن فرایند تولید کلاژن است. سطح راحتی تمام بیماران یکسان نیست، درهر حال این حس پس از توقف اعمال انرژی از بین می‌رود.

تعداد جلسات هایفو

برای رسیدن به نتیجه دلخواه چند جلسه لازم است؟

اکثر بیماران فقط به یک جلسه نیاز دارند. البته تعداد جلسات درمان به شدت شلی و افتادگی پوست، واکنش زیستی به انرژی اولتراسوند و واکنش تولید کلاژن در بدن هر بیمار بستگی دارد؛ به برخی بیماران توصیه می‌شود که درمان را چند بار تکرار کنند. چون پوست دائماً در حال پیر شدن است، هایفو باید در آینده برای مقابله با آثار پیری تکرار شود.

هایفو دابلو برای چه افرادی مناسب است؟
متقاضی ایده‌آل فردی است که از شل شدن و افتادگی ملایم تا متوسط پوست خود ناراضی است و با مشکلاتی مانند افتادگی ابرو، شل شدن پوست گردن، افتادگی غبغب و ایجاد خطوط و چروک روی سینه مواجه شده است. البته بهترین روش برای اطمینان از مناسب بودن درمان مشاوره با متخصص است

هزینه انجام هایفو

 هزینه انجام یک هایفوتراپی موثر و باکیفیت بستگی کامل به چند فاکتور مهم زیر دارد

۱- توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود - در بعضی یا بسیاری مراکز دیده شده که انجام این کار مهم توسط یک اپراتور غیر پزشک انجام میشود 

۲ | مدت زمان انجام بسیار مهم است : توسط پزشک متخصص و برای یک صورت حداقل ۵۰ دقیقه کار شود

۳| برند دستگاه بسیار مهم است - طبق تجربه چند ساله که دستگاهای متعددی در ایران وارد شده تنها برند معتبر و موثر در لیف و سفت شدن موثر صورت - بطوریکه نتیجه ان بلافاصله بعد از انجام ان دیده شود - هایفو دابلو می باشد و مقالات معتبر بین المللی و حتی سازمان غذا و دارو ایالات متحده امریکا( به نام اف دی ای) هم این موضوع را تایید کرده - فلذا اغلب دستگاهای چینی هایفو که به علت ارزانتر بودن دستگاه و قیمت پایین کارتریج مصرفی ان  به ایران وارد شده تاثیر بسیار کمتر از هایفو دابلو می باشد 

نهایتا اگر سه فاکتور فوق کاملا رعایت شود انجام یک جلسه هایفو با دوام یا مدت اثر یک ساله برای گونه - طرفین صورت - زیر چانه و استخوان فک و اطراف چشم \ مبلغ  یک میلیون و هشتصد تا ۲ میلیونتومان کاملا عادلانه است

آیا هایفوتراپی ایمن است؟

بیش از ۲۵۰۰۰۰ درمان هایفوتراپی در نهایت ایمنی در سراسر جهان انجام شده است. انرژی اولتراسوند بیش از ۵۰ سال است که در پزشکی کاربرد داشته و هیچ مشکل خاصی را ایجاد نکرده است.

عوارض هایفو چیست؟

در ابتدا پوست قدری برافروخته و قرمز می‌شود که معمولاً محدود به طول درمان است، هرچند رفع شدن آن گاهی بیشتر طول می‌کشد. قرمزی در اکثر موارد پس از چند ساعت برطرف می‌شود. برخی بیماران با ورم، سوزش یا حساسیت به لمس مختصری روبرو می‌شوند که البته موقتی است. کبودی یا بی‌حسی موقتی ناحیه‌های کوچک پوست نیز از عوارض هایفوتراپی است که چندان شایع نیست. مانند هر درمان زیبایی دیگری احتمال بروز عوارض نادری وجود دارد که متخصص آنها را قبل از شروع درمان به بیمار اطلاع می‌دهد.

نتایج  دوام و مدت اثر

نتیجه اولیه بلافاصله پس از درمان با دابلو بصورت لیفت یا کشیده شدن و سفت شدن پوست قابل مشاهده است، اما مشخص شدن نتیجه نهایی دو تا سه ماه زمان می‌برد، چون بدن برای تولید کلاژن و بازسازی پوست نیاز به زمان دارد. ازآنجایی که هایفوتراپی باعث تولید کلاژن در بدن می‌شود، ماندگاری نتایج به خود بیمار بستگی دارد.

اگر پوستتان شل خسته و پیر شده و غبغبتان افتاده است و می‌خواهید بدون انجام جراحی از نتایج لیفت و سفت شدن صورت برخوردار شوید، هایفوتراپی با برند دابلو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دکتر رضیعی متخصص پوست و مو در بهترین مرکز هایفو در غرب تهران  پس از بررسی وضعیت پوست پارامترهای درمان را به منظور  بالا کشیدن و سفت کردن پوست تعیین می‌کنند



wrappixel kit
تزریق بوتاکس یکی از ایمن‌ترین درمان‌های کاهش چین و چروک است، البته به شرطی که به درستی انجام شود. با این حال هزینه تزریق بوتاکس بالا است و برخی با عوارض جانبی مانند کبودی مواجه می‌شوند که نتایج به دست آمده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. برخی بیماران پس از تزریق نوعی از سم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت، زئومین و …) متوجه می‌شوند که دم ابروهایشان بیش از حد بالا رفته است و به اصطلاح ابروی شیطونی پیدا کرده‌اند. ابرو شیطونی باعث می‌شود که چهره همواره عصبانی به نظر برسد. گاهی چروک‌های غیرعادی دیگری نیز بالای کنار ابرو دیده می‌شود که تضاد ناخوشایندی با ناحیه صاف شده پس از تزریق دارد و حالتی غیرطبیعی را ایجاد می‌کند. این عارضه نتیجه تزریق غیریکنواخت بوتاکس بین دو ابرو یا سهل‌انگاری در درمان مناسب کنار ابرو است. خوشبختانه عوارض جانبی تزریق بوتاکس را می‌توان با تزریق مقدار بسیار کمی بوتاکس در عضله‌ی بالا برنده ابرو اصلاح کرد.

  لیلا هاشمی
اقای دکتر سلام من از مراجعین شما هستم و تا کنون چند بار بوتاکس زدم و دو بار هم هایفو دابلو برام انجام دادید و راضی هم هستم پوست صورتم لیفت و کشیده و سفت تر شده ولی منافذ باز صورتم هنوز بازه و روشن و شفاف هم نشده - برا روشن تر و شفاف تر شدن و بسته شدن منافذ باز صورتم چه روشی رو پیشنهاد می کنید ؟
 دکتر رضیعی متخصص پوست لیزر
  باسلام هایفو دابلو برای سفت کردن یا لیفت پوست های شل و افتاده موثر میباشد و در واقع بر روی لایه زیرین پوست و عضله زیر آن تاثیر دارد و بر روی سطح پوست یعنی شفاف کردن و تنگ کردن منافذ باز پوست تاثیر کمی دارد لذا برای مواردی که ذکر کردید سه دستگاه لیزر ما در مطب داریم لیزر کیوسوییچ - لیزر co۲ فرکشنال و دستگاه تیکسل و با توجه به معاینه ای که بر روی پوست مراجعه کننده انجام میشه تصمیم می گیریم که کدام یک از روش های گفته شده را انجام بدیم و با تجربه ای که من دارم در اغلب افراد تیکسل موثرتره - توصیه میکنم در مورد کاربرد دستگاه تیکسل در جوانسازی صورت که در سایت کامل توضیح داده شده دقیقا مطالعه کنید  
 فرناز نیازی
اقای دکتر سلام - واقعا بعد از انجام هایفو به مراقبت های خاصی نیاز نیست ؟ چون من در یک مرکزی هایفو انجام داده ام و تا ۵ روز قسمت هایی از پوست صورتم ورم و قرمزی داشت و تا ۳ روز هم درد در ناحیه فک صورتم داشتم - البته این مشکلات بعد از چند روز خوب شد ولی خواستم بدانم ایا این مشکلی که برای من پیش امد طبیعی بوده یا مراقبت هایی قبل یا بعد از انجام هایفو وجود دارد که این موارد پیش نیاید یا لااقل خفیف باشد و زود از بین برود ؟
 دکتر رضیعی متخصص پوست
  با سلام - در ۸۰ درصد موارد ( از هر ۱۰ نفر ۸ نفر ) بعد از هایفوتراپی نیاز به مراقبت خاصی ندارد و قرمزی پوست بسرعت طی ۱تا ۴ ساعت از بین می رود البته اگر درست و صحیح انجام شود ( یعنی توسط خود پزشک و با انرژی مناسب ) ولی از هر ۱۰ نفر ۲ نفر ( ۲۰٪ - مثل مورد شما ) پزشک هنگام کار با نگاه به پوست فرد میتواند پیش بینی التهاب قرمزی و تورم بعد از هایفو را کند و به منظور پیشگیری داروهای ضد التهاب بمدت ۲تا۳ روز برای ان فرد تجویز کند - در مورد درد استخوان فک صورت بعد از هایفوتراپی خصوصا در افراد لاغر در موارد کمی پیش می اید که با تجویز قرص ضد التهاب بمدت ۲ روز میتوان از بروز ان جلوگیری کرد در مورد مراقبت قبل از هایفو هم بهتر است فرد ۲ روز قبل از انجام ان از داروهای لایه بردار خصوصا کرم هایی که پوست را قرمز و پوسته و پوسته و حساس میکند استفاده نکرده باشد  
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

آدرس:

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر
پ ۱۲۲

۴۴۲۵۵۵۵۷
Copy right 2014-2018 Dr-razi.ir| تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر رضیعی محفوظ است

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز