سوال پسر ۲۱ ساله در مورد داروی دکوتان

سـوال : با عرض سلام و خسته نباشيد . پسري ۲۱ ساله ورنگ پوستم سفيده ودر مناطق سرد كوهستاني زندگي مي كنم دقيقا” دوسال و هفت ماه پيش با تجويز پزشك{متخصص پوست} به مدت هفت ماه و روزي دو عدد ۲۰ ميلي از قرص هاي دكوتان براي رفع جوشهاي صورتم استفاده كردم و انصافا” الان جوشي در صورتم نمي بينيم. اما متاسفانه پوست صورتم به حدي نازك و حساس شده كه يك ثانيه در معرض نور خورشيد قرارگرفتن براي من كابوس خيلي بدي است منظورم اينه كه پوستم بقدري قرمز مي شود كه بايد ۲۰ روز بيرون نروم تا كمي خوب شود به متخصص پوست مراجعه كردم برام كرم ضد آفتاب PHOTODERM MAX100 و كرم ويتامين سي سيگل و قرص هاي ويتامين سي ۲۵۰ ميلي و قرص ويتامين اي E 100 ميلي در روز به مدت سه ما استفاده كردم ولي هيچ تغييري در صورتم نديدم .آیا به نظر شما من با اين قرص ها در داخل بدنم دچار مشكل نشدم؟منظورم هور مو ن يا هرچيز ديگر.در ضمن لبم به كلي خشك شده است و در حين غذا خوردن صورتم قرمز ميشود. ضمنن من اين ضد آفتاب رو استفاده مي كردم ولي پوست صورتم حتي به اين ضد آفتاب حساسيت داشت منظورم اينه كه قرمز مي شد در كل پوست صورتم بحدي حساس هست. آیا امكانش هست كه بیمای پوستی خطرناکی باشه؟ خواهشمندم كمكم كنيد.در ضمن از لیزر ipl هم سه جلسه استفاده کردم ولی تاثیری نداشته

پاسـخ : با سلام شما بیماری پوستی خطرناکی ندارید لذا ناراحت نباشید ولی نوع پوست شما بسیار حساس و ازار دهنده است پس از ویزیت شما و مشاهده نوع پوست میتوان داورهایی تجویز کرد که لااقل بعد از سه ماه ۳۰ درصد پوست شما بهتر شود و البته با ادامه درمان بهتر هم میشود در مورد لیزر هم باید نوع پوست را دید در بعضی مواقع لیزر بسیار خوب جواب میدهد

24total visits,1visits today

در مورد مقاله فوق تبادل نظر کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*