رفع و درمان چاقی صورت


اگر از چاقی صورت خود در ناحیه گونه‌ها، چانه یا گردن رنج می‌برید، ممکن است متقاضی مناسبی برای روش‌های رفع چاقی صورت باشید. این فرایند شامل کاهش سلول‌های چربی است که در این نواحی تجمع پیدا کرده‌اند. تجزیه چربی صورت و گردن با رژیم غذایی و ورزش دشوار است و می‌تواند بر ظاهر شما تاثیر بگذارد. این مشکل ناامید کننده را می‌توان از طریق روش‌های هایفو، مزوتراپی و تزریق بوتاکس که شکل صورت را اصلاح می‌کنند، برطرف کرد. شرایط هر شخصی متفاوت است و عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند از جمله سن، وزن، وضعیت پوست و سلامت کلی فرد. بنابراین انتخاب روش مناسب برای درمان چاقی صورت با توجه به شرایط شما صورت می‌گیرد.

در صورتی که خطوط و فرم صورت شما نامتناسب با سایر اجزای بدن باشد، روش‌های رفع چاقی صورت می‌توانند یک راه حل موثر برای از بین بردن چربی‌های مقاوم در برابر ورزش در صورت، چانه و گردن باشند. در این شرایط، ممکن است درمان‌های زیبایی تنها روش موفقیت آمیز برای حذف و صاف کردن این نواحی مشکل‌دار باشند. متخصصین ما در کلینیک دکتر رضیعی شرایط و اهداف شما را مورد بحث قرار داده و در مورد گزینه‌ی درمانی که برای شما مناسب است صحبت خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه درمان لاغر کردن صورت برای شما مناسب است یا خیر، جهت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس بگیرید.

متقاضیان درمان رفع چاقی صورت


عوامل متعددی وجود دارند که باید ارزیابی شوند تا مشخص شود که شما با انجام این روش به نتایج مورد نظر خود دست خواهید یافت یا خیر. این عوامل عبارتند از:

  • وضعیت کلی سلامتی بیمار باید مناسب باشد.
  • ذخایر چربی قابل ملاحظه‌ای وجود داشته باشند بطوری که باعث عدم تقارن و کاهش جذابیت چهره شده‌اند.
  • پوست چانه، گردن و صورت، قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کرده باشد.

تزریق بوتاکس

بوتاکس و دیسپورت را می‌توان برای درمانی استفاده کرد که باعث لاغر شدن صورت می‌گردد. اگر به دنبال این هستید که چربی صورت خود را کاهش دهید، این روش یک گزینه‌ی عالی است. این درمان اخیراً به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

تزریق بوتاکس به عضله باعث شل شدن و کوچک شدن اندازه‌ی آن می‌گردد. هنگامی که از این اطلاعات استفاده شده و آن را برای عضله ماستر (عضله جونده) اعمال می‌کنیم، باعث می‌شود که عضله کوچک‌تر شده و در نتیجه منجر به لاغر شدن صورت می‌گردد. ترکیب این روش با تزریق فیلرهای صورت، که می‌توان برای برجسته کردن استخوان گونه استفاده کرد، باعث می‌شود که به صورتی خوش فرم دست پیدا کرد.

بوتاکس بی‌خطر بوده و برای استفاده توسط یک متخصص مناسب است. هرچند عوارض جانبی شایع مانند کبودی، تورم یا قرمزی در محل تزریق وجود دارند. مانند تمام روش‌هایی که شامل تزریق به پوست هستند، احتمال عفونت وجود دارد.

لاغر کردن صورت یک روش غیر جراحی با حداقل تهاجم است، بنابراین اگر در استفاده از جراحی بر روی صورت خود تردید دارید، می‌توانید این روش را در نظر بگیرید. تاثیرات بوتاکس موقتی هستند بنابراین ممکن است نیاز به بیشتر از یک جلسه‌ی درمان جهت حفظ ظاهر جدید خود داشته باشید.

مزوتراپی

تجزیه چربی‌ها با مزوتراپی یک تکنیک غیر جراحی برای رفع موثر چاقی موضعی در گردن، چانه و صورت است. این روش با حداقل تهاجم می‌باشد که امکان حذف چربی‌های صورت در چند هفته را بدون ترس از عمل جراحی و عوارض جانبی بیهوشی فراهم می‌کند. این روش تقریباً بدون درد است و در کمتر از یک ساعت به اتمام می‌رسد، بنابراین نیازی به مرخصی گرفتن به مدت یک روز از محل کار خود نخواهید داشت.

تزریق‌های متعدد یک محلول مخصوص از عصاره‌های طبیعی، داروها و ویتامین‌ها به نواحی مختلفی از صورت اعمال شده و هر دو هفته یک بار تکرار می‌شود. چربی تجزیه می‌شود و از طریق لنفاتیک‌ها جذب شده و به کبد انتقال پیدا می‌کند و در نهایت از بدن دفع می‌شود. جهت دستیابی به نتایج مطلوب، حداقل نیاز به ۴ تا ۶ جلسه درمان خواهد بود. از شخص خواسته می‌شود تا از یک رژیم غذایی سالم و کم چربی همراه با ورزش در نواحی مشکل‌دار پیروی کند. نتایج محسوس را می‌توان پس از چند هفته مشاهده کرد.

هایفو

هایفو (امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا) یک پیشرفت قابل توجه در رفع چاقی صورت است. این فن‌آوری نوآورانه و منحصر بفرد یک جایگزین غیر تهاجمی برای لیپوساکشن و سایر عمل‌های جراحی است. این فن‌آوری جدید به دلیل دقت و سرعت بالا نتایج بهبود یافته‌ای را در رفع چاقی موضعی ارائه می‌کند.

هایفو با اعمال ماتریس۲۴ خطی از انرژی متمرکز در عمق ۱.۳ سانتی‌متری جهت هدف قرار دادن و تجزیه نواحی خاصی از چربی در سریع‌ترین زمان ممکن عمل می‌کند. فرکانس بالای امواج اولتراسوند منجر به گرما در زیر پوست و تخریب مؤثر سلول‌های چربی و کشیدگی پوست می‌گردد. سپس سلول‌های آسیب دیده از طریق فرایندی طبیعی از بدن دفع می‌شوند که تا سه ماه ادامه می‌یابد. مزایای آن عبارتند از:

  • برای مشاهده نتایج تنها یک جلسه نیاز است.
  • روشی کاملاً غیر جراحی و غیر تهاجمی
  • ثابت شده از نظر بالینی، بی‌خطر و مؤثر
  • رفع چربی‌های موضعی
  • عدم آسیب به پوست، بافت یا اندام اطراف
  • تاثیر حرارتی هایفو باعث ایجاد کلاژن می‌شود.

رادیوفرکانسی

رادیوفرکانسی (آر اف) یک دستگاه نوآورانه است که بطور انتخابی نواحی چربی را با انرژي گرمایی تنظیم شده هدف قرار می‌دهد تا درمانی بی‌خطر و قابل سنجش را بدون هزینه و دوره‌ی بهبودی عمل جراحی فراهم کند. مهندسی پیشرفته‌ی دستگاه رادیوفرکانسی به اعمال دقیق تاثیرات گرمایی انرژی RF به بافت‌های عمیق نواحی مورد نظر چربی در صورت کمک می‌کند در حالی که بر لایه‌های پوست اطراف اثری نمی‌گذارد. علاوه بر این، از آنجایی که صفحه‌های اپلیکاتور رادیوفرکانسی تماس مستقیم با پوست ندارند، این درمان کاملاً بی خطر، راحت و بدون دوره‌ی بهبودی یا عوارض جانبی قابل توجه است.

مزایای رادیوفرکوئنسی این است که درمان و رفع چاقی صورت تقریباً بدون درد و راحت می‌باشد. تنها طی حدود ۳۰ دقیقه در مطب انجام می‌شود و برای بیشتر بیماران مقرون به صرفه است. نتایج آن ثابت و یکنواخت بوده و بیماران نه تنها رفع چاقی صورت خود را تجربه می‌کنند بلکه شبیه به آنچه که در لیپوساکشن حاصل می‌شود، صورتی خوش فرم خواهند داشت. بیماران متوجه لاغری صورت خود و جذابیت بیشتر آن می‌گردند.

تخلیه چربی دهانی

صورت‌های گرد یا پف کرده ممکن است ناشی از وجود چربی دهانی باشند. چربی‌های دهانی چربی هستند که در زیر استخوان گونه وجود داشته و باعث افزایش حجم صورت می‌شوند. وجود بیش از حد چربی دهانی منجر به ایجاد گونه‌های گوشتی و فربه می‌گردد. حذف چربی دهانی که کوچک کردن گونه نامیده می‌شود، با از بین بردن چربی‌های اضافی دهان باعث لاغر شدن صورت خواهد شد. نتیجه‌ی آن کاهش ظریف حجم صورت می‌باشد که خطوط طبیعی استخوان گونه را آشکار می‌کند.

پزشک این روش ساده برای لاغر کردن صورت را در کمتر از یک ساعت در مطب انجام می‌دهد. بیمار تحت آرام‌بخش داخل وریدی قرار می‌گیرد تا در طول جراحی دردی را احساس نکند. پس از آن پزشک برش‌های کوچکی را در داخل دهان ایجاد می‌کند. چربی اضافه از طریق برش‌ها خارج می‌شود. پس از دستیابی به نتایج مطلوب، از بخیه‌های قابل جذب برای اتمام عمل استفاده خواهد شد.

از آنجایی که در طول این عمل لاغر کردن صورت در حالت خواب هستید، توصیه می‌شود که برای برگشت به خانه خودتان رانندگی نکنید. ممکن است به مدت دو تا سه روز بعد از جراحی درد یا بی‌حسی در دهان وجود داشته باشد. گاهی اوقات مقداری کبودی و تورم نیز رخ می‌دهد. تیلنول و کمپرس سرد به منظور تسکین این علائم توصیه می‌شوند. ظرف سه روز پس از جراحی می‌توانید به کار خود بازگردی



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

آدرس:

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر
پ ۱۲۲

۴۴۲۵۵۵۵۷
Copy right 2014-2018 Dr-razi.ir| تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر رضیعی محفوظ است

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز