رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی با لیزر بیکینی؛بدون عارضه و درد



از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی یکی از کارهای آزار دهنده، ناخوشایند و تکرارشونده‌ای است که بیشتر زنان به آن می‌پردازند. روش‌های قدیمی زدودن موهای بیکینی دیگر رضایت‌بخش نیستند. راه‌حل خوب و عالی برای این منظور، رفع موهای زاید ناحیه تناسلی با کمک لیزر است. در این روش، لیزر با هدف قرار دادن ملانین داخل فولیکول‌های مو، به تخریب آن‌ها می‌پردازد.
اگر به دنبال روشی جهت از بین بردن دائمی موهای زائد ناحیه بیکینی هستید، لیزر موهای زائد بهترین روش موجود برای رسیدن به هدف شماست. متخصصین در کلینیک دکتر رضیعی با ارزیابی نوع پوست بدن شما، مناسب‌ترین نوع لیزر برای رنگ پوست شما و تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتایج دلخواه را پیشنهاد خواهند داد. این روش درمانی پوستی نرم و بدون مو در ناحیه تناسلی ایجاد کرده و شما را از عذاب تراشیدن و موم رها می‌کند. به منظور تعیین وقت قبلی یا دریافت مشاوره در خصوص لیزر و رفع موهای ناحیه تناسلی می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷– ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴تماس حاصل فرمایید.لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

لیزر با هدف قرار دادن و تخریب فولیکول‌های مو با اشعه‌های قدرتمند باعث از بین بردن دائمی موها می‌شود، بدون اینکه به بافت‌های اطراف آن آسیبی برساند. لیزر موی زائد معمولاً باعث کم کردن موهای بدن در قسمت‌های تحت درمان می‌گردد اما در برخی افراد ممکن است موها مجدداً رشد نماید.
مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

 
تأثیر آن دائمی است. موهای زائد شما بعد از هر جلسه درمان کمتر و کمتر می‌شود. هدف نهایی در این روش درمانی این است که پس از درمان، موهای ناحیه تناسلی شما ۷۵ تا ۹۰ درصد کاهش یافته باشد.
زمان لیزر موهای دائمی بسیار کوتاه است. هر ۶ هفته ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و معمولاً ۶ جلسه نیاز است (در مجموع ۲ ساعت).
لیزر موهای زائد، موهای درون‌پوستی و جوش‌های ناشی از تراشیدن مو را برطرف می‌کند.
در زمان بین جلسات لیزر می‌توانید موها را بتراشید؛ بنابراین در دوره درمان با لیزر زمانی لزوم ندارد که به دلیل بزرگ شدن موهای زائد بدنتان خجالت‌زده شوید.
این روش درمانی مقرون به صرفه است. چنانچه شما طولانی‌مدت به این مسئله نگاه کنید متوجه می‌شوید هزینه‌ای که برای لیزر صرف می‌کنید در مقایسه با هزینه‌ای که در طول زندگی خود برای تراشیدن موهای زائد و یا شمع انداختن آن‌ها می‌پردازید بسیار کم است.
نواحی مورد درمان


خط بیکینی
زدودن موهای زائد خط بیکینی بسیار ساده بوده و کمترین میزان ناراحتی را برای بیمار ایجاد می‌کند. این درمان پاکسازی کناره‌ها نیز گفته می‌شود.
ناحیه کامل بیکینی
ناحیه بیکینی کامل مانند خط بیکینی است ولی علاوه بر آن شامل خط بالایی مثلث نیز می‌شود و قدری بیشتر کناره پاها را در برمی‌گیرد.
ناحیه بیکینی کامل توسعه یافته
لیزر ناحیه بیکینی کامل توسعه‌یافته به شما این امکان را می‌دهد که فراتر از ناحیه بیکینی کامل را موزدایی کنید. این روش فقط شامل ناحیه جلو می‌شود.
ناحیه برزیلی
لیزر ناحیه برزیلی به شما این امکان را می‌دهد که تمامی موها را از بین ببرید. تمامی موهای موجود در جلو، پشت و بین ناحیه تناسلی برداشته می‌شود و منطقه‌ای تمیز و بدون مو از خود به‌جا می‌گذارد. منطقه بالایی مثلث معمولاً در لیزر موهای زائد تناسلی حساس‌ترین قسمت است درصورتی‌که ممکن است شما تصور کنید نواحی پایینی حساسیت بیشتری دارند.
متقاضیان درمان

تمامی افراد در هر جنسیت و سبک زندگی به دنبال روشی جهت رفع موهای زائد ناحیه تناسلی، بدون آسیب رساندن به پوست آن قسمت و داشتن پوستی نرم و بدون عیب می‌گردند. تنها زنان نیستند که به دنبال داشتن پوستی تمیز و تازه هستند بلکه بسیاری از مردان نیز درصدد یافتن راهی جهت از بین بردن طولانی‌مدت موهای زائد ناحیه تناسلی هستند.
انواع لیزر مورد استفاده در درمان موهای زائد بیکینی


 (ان دی یگ)لیزر Nd:YAG از نوع لیزرهای جامد است. این نوع لیزر در طول موج ۱۰۶۴ nm کار می‌کند که بین بازه طیف مادون قرمز است. این لیزر یکی از خلاقانه‌ترین لیزرهای موجود است. این لیزر قابلیت بسیار بالایی در تشخیص‌های موشکافانه در رنگ‌دانه‌ها داشته و به طور مؤثری موهای زائد را از هر نوع پوستی می‌زداید. به دلیل اینکه لیزر Nd:YAG یکی از طولانی‌ترین پرتوها را ایجاد می‌کند لذا جهت انجام کار نیاز به پالس‌های کمتری وجود دارد. در این صورت جلسات درمانی کوتاه‌تر می‌شود، بیمار درد کمتری را تجربه کرده و خطر عوارض پس از درمانکاهش می‌یابد. این نوع لیزر در بیمارانی که پوست تیره‌تری دارند مؤثرتر بوده و احتمال بروز جای زخم، سوختگی و تغییر رنگ در پوست کاهش می‌یابد.
لیزر الکساندرایتلیزر الکساندرایت نسبت به لیزر معمول در شدت و قدرت بالاتری کار می‌کند و تأثیر بسیار بالایی در از بین بردن پیگمنت‌های رنگی (رنگدانه) و کاهش و از بین بردن موهای زائد دارد. این نوع لیزر بخصوص برای موهای زبر و خشن مؤثر است.
لیزر سولاریلیزر سولاری طول‌موج‌های مختلف را شامل می‌شود بنابراین یک ابزار درمانی مؤثر جهت از بین بردن و کاهش موهای نازک و روشن می‌باشد.
فرایند درمان

پس از اینکه نوع پوست شما بررسی شد، ابتدا متخصصین ما راهنمایی‌هایی به شما ارائه خواهند داد. سپس به شما عینک‌های مخصوصی داده می‌شود. این عینک‌ها مانع از نفوذ اشعه‌های لیزر به چشمان شما خواهد شد. این عینک‌های محافظ می‌بایست در تمام مدت انجام درمان بر روی چشم شما قرار داشته باشد. در ابتدای درمان شما احساس خنکی خواهید کرد و سپس جریان گرمایی لیزر را حس خواهید کرد. جریان سرمایی در اصل برای خنک کردن پوست شما قبل از تاباندن لیزر به سمت پوست است. سرد کردن پوست باعث می‌شود ناراحتی حین عملیات موزدایی با لیزر کمتر شده و آن را به درمانی بی‌درد تبدیل کند. جلسات درمانی رفع موهای زائد بدن در ناحیه برزیلی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. به دلیل اینکه ما از بهترین دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کنیم، شما کمترین درد و بیشترین سرعت را در این جلسات تجربه خواهید کرد. طبق آخرین تحقیقات، این لیزرها اثرات طولانی‌مدت دارند. قبل از شروع جلسات درمانی لازم است شما موهای زائد محل مورد درمان را بتراشید.
چند جلسه درمانی مورد نیاز است؟

حذف موهای زائد با کمک لیزر به چندین جلسه درمانی نیاز دارد. برای لیزر نواحی غیر از صورت مانند لیزر موهای زائد بیکینی نیاز به حداقل ۸ جلسه درمانی است. این جلسات معمولاً با فاصله زمانی ۶ هفته یک‌بار برقرار می‌گردد. بیشتر بیماران پس از گذراندن ۸ جلسه درمانی نیاز به درمان‌های نگهداری دوره‌ای دارند. ممکن است به شما گفته شود فقط نیاز به ۵ جلسه جهت زدودن موهای زائد با لیزر دارید اما این مسئله حقیقت ندارد. هیچ لیزر مخصوصی وجود ندارد که توانایی از بین بردن موهای زائد را در جلساتی کمتر از ۸ جلسه داشته باشد.
بهبودی

قرمز شدن پوست و تورم بعد از درمان با لیزر امری عادی و رایج است. این علائم معمولاً بعد از گذشت یک ساعت یا کمی بیشتر برطرف می‌شود. ممکن است در برخی از بیماران، قرمزی تا ۴۸ ساعت ادامه پیدا کند که قابل ‌قبول خواهد بود. در بیشتر موارد قرمزی تا زمانی که شما به خانه می‌رسید تا حد زیادی از بین رفته است. ممکن است در آن روز پوست قدری خشک‌تر از سایر روزها باشد. انجام لیزر درمانی هیچ‌گونه محدودیتی برای انجام کارهای روزمره شما به وجود نمی‌آورد ولی توصیه می‌شود در روز اول از گرفتن دوش آب گرم یا حمام خودداری نمایید. از شما خواسته می‌شود در ۲۴ ساعت اول پس از انجام لیزر درمانی از کار کردن در هوای آزاد یا عملیاتی که باعث عرق کردن می‌شود اجتناب ورزید. تجربه ثابت کرده است بهترین نتیجه با کمترین احساس ناراحتی هنگامی حاصل می‌شود که شما پوست را با آب گرم و یا تمرینات ورزشی مجدداً گرم نکنید.
نتایج

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث از بین رفتن موهای زائد شده و باعث کاهش موهای زائد در تمامی انواع پوست و تمامی رنگ پوست‌ها می‌شود. جهت رسیدن به نتایج موفقیت‌آمیز حداقل ۶ جلسه درمانی نیاز است.
عوارض

مهم‌ترین عوارض لیزر موهای زائد به شرح زیر است:
سوزش پوست: بعد از انجام لیزر درمانی دردهای موقتی، قرمزی و تورم در محل درمان مشاهده می‌شود. معمولاً این علائم پس از چند ساعت از بین می‌روند.
تغییر رنگ‌دانه‌های پوست: لیزر موهای زائد ممکن است باعث روشن‌تر یا کدرتر شدن موقتی پوست در ناحیه تحت درمان شود، خصوصاً اگر لیزر نادرست با تنظیمات ناصحیح بر روی بیمار انجام شده باشد. روشن شدن پوست معمولاً در بیمارانی رخ می‌دهد که پوست تیره‌تری دارند.
هزینه

هزینه انجام لیزر درمانی موهای زائد ناحیه تناسلی به وسعت اندازه تحت درمان، نوع لیزر و دستمزد متخصص بستگی دارد.


wrappixel kit
تزریق بوتاکس یکی از ایمن‌ترین درمان‌های کاهش چین و چروک است، البته به شرطی که به درستی انجام شود. با این حال هزینه تزریق بوتاکس بالا است و برخی با عوارض جانبی مانند کبودی مواجه می‌شوند که نتایج به دست آمده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. برخی بیماران پس از تزریق نوعی از سم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت، زئومین و …) متوجه می‌شوند که دم ابروهایشان بیش از حد بالا رفته است و به اصطلاح ابروی شیطونی پیدا کرده‌اند. ابرو شیطونی باعث می‌شود که چهره همواره عصبانی به نظر برسد. گاهی چروک‌های غیرعادی دیگری نیز بالای کنار ابرو دیده می‌شود که تضاد ناخوشایندی با ناحیه صاف شده پس از تزریق دارد و حالتی غیرطبیعی را ایجاد می‌کند. این عارضه نتیجه تزریق غیریکنواخت بوتاکس بین دو ابرو یا سهل‌انگاری در درمان مناسب کنار ابرو است. خوشبختانه عوارض جانبی تزریق بوتاکس را می‌توان با تزریق مقدار بسیار کمی بوتاکس در عضله‌ی بالا برنده ابرو اصلاح کرد.
wrappixel kit
از بین بردن مرتب موهای زائد بدن و صورت عملی پرهزینه، دردناک و زمان‌بر است. مهم نیست از وکس برای از بین بردن موهای زاید استفاده کنید یا تیغ یا بند، در هر حال تکرار این کار به پوست آسیب می‌زند و باعث تحریک آن می‌شود. حتی الکترولیز موهای زائد نیز باید بارها تکرار شود و هر تار مو یک به یک از پوست جدا شود. در این بین لیزر موهای زائد روشی دائمی است که موهای زائد ناحیه‌های بزرگی از بدن را پس از فقط چند جلسه برای همیشه از بین می‌برد. اگر می‌خواهید بدون کلنجار رفتن روزمره با تیغ، موم یا بند بدنی صاف و بدون مو داشته باشید، بهتر است لیزر موهای زائد را امتحان کنید تا خود متوجه تغییری ملموس در زندگی‌تان بشوید. متخصصین کلینیک دکتر رضیعی در بیمارستان رازی وضعیت پوست، رنگ و نوع موها را ارزیابی می‌کنند و بهترین نوع لیزر را برای به دست آوردن نتیجه مطلوب پیشنهاد می‌دهند. در بهترین مرکز لیزر پوست و مو غرب تهران لیزرهای الکسانداریت، Nd:Yag و سولاری در دسترس است. از بین بردن موهای زائد با لیزر اعتماد به نفس را ارتقاء می‌دهد و کمک می‌کند تا برای همیشه با موهای زائد بدن خداحافظی کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر موهای زائد صورت و بدن یا رزرو نوبت در کلینیک دکتر رضیعی می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس حاصل فرمایید.

اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

آدرس:

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر
پ ۱۲۲

۴۴۲۵۵۵۵۷
Copy right 2014-2018 Dr-razi.ir| تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر رضیعی محفوظ است

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز